פגישת "בוחרת בי"

לחשוף ולהבין את מה שעומד באמת בינך לבין זוגיות טובה ומשמעותית ומה את צריכה לעשות כדי למשוך אלייך זוגיות מדוייקת ובריאה עם שותף אמיתי לחיים באופן טבעי מבלי לרדוף ומבלי להתאמץ

פגישת “בוחרת בי” היא ההזדמנות שלך להתחיל ולחשוף בצורה כנה ומעמיקה את הדברים שמונעים ממך להכנס למערכת יחסים משמעותית.

הפגישה מורכבת מ-2 חלקים:

מה את עושה עכשיו

נצלול אל התת מודע שלך ונחשוף את מה שמתסתתר שם וגורם לך לקושי בתחום הזוגיות – תביני מהי הסיבה האמיתי שלא הצלחת לפתור את האתגר הזה עד עכשיו ולא משנה כמה קראת על זה או איזה טיפולים ניסית.

נבחן למה כשבמקומות אחרים בחיים שלך את אסרטיבית, חזקה ומצליחה. דווקא במערכות יחסים משהו בך הולך לאיבוד ואת מוצאת את עצמך שוב ושוב במקום המתפשר והמרצה.

למה את מרגישה שאת חוזרת על אותו דפוס של מערכת יחסים כושלת שוב ושוב למה את לא מצליחה לראות את האיכויות המדהימות שיש בך כשאת פוגשת סוף סוף במישהו שמוצא חן בעיניך באמת. 

מה את צריכה לעשות במקום

עכשיו שהבנו מה עומד מאחורי הקושי , זה הזמן לגבש תוכנית פעולה שתחליף את הדפוסים הישנים שלא עובדים ותוקעים אותך במקום. תביני מה את צריכה לעשות כדי לפתור את האתגר “שמנהל אותך” סביב נושא הזוגיות מבלי ששמת לב.

לאחר הפגישה תוכלי לצאת עם התובנות שהגעת אליהן ועם תוכנית הפעולה שגיבשנו לעולם ולהתחיל לעשות דברים אחרים לאט לאט וצעד אחרי צעד,
ליישם ולהטמיע דפוסי פעולה חדשים שיאפשרו לך למשוך אלייך פרטנר מדוייק עבורך בלי לחץ,
בלי שאת צריכה לשחק תפקיד וכשאת מרגישה טוב עם עצמך ונינוחה.

תוכלי ליצור קשר זוגי אמיתי, עם עומק ותקשורת בריאה.

איך זה עובד?

את תהליך נתחיל במילוי שאלון משותף שתקבלי ממני בשם “השביל הפנימי”, בו נתחיל לחשוף את מה שיושב אצלך בתת מודע ומקשה עלייך ביצירת מערכת יחסים בריאה ומעצימה (או במילים אחרות יאפשר לי לראות את המציאות מהעיניים שלך).

לאחר שאעבור על התשובות שלך, אדייק ואוסיף עוד כמה שאלות כדי לאפשר לי להבין בדיוק איך את רואה את המציאות שלך כיום, מה מעכב אותך, ומה את צריכה לעשות כדי להתגבר על החסמים האלה.

לאחר מכן תגיעי לפגישה של כשעה וחציעד שעתיים בקליניקה, שבה תקבלי אבחנה מדויקת, ויחד נבנה עבורך את האסטרטגיה שתאפשר לך להתחיל ולחולל שינוי חיובי ולהתקדם לעבר בנייה של זוגיות שטובה לך.

במידה ותבחרי – תוכלי להתחיל בתהליך של יישום תוכנית הפעולה עם תמיכה מלאה שלי ומעטפת של 360 מעלות שאני מספק (פגישות אישיות, עבודה יישומית בבית בין המפגשים וליווי אישי שלי) במסגרת התוכנית “שלמה כפי שאת”.

מי אני?

היי , אני טל קפון מאמן נשים לזוגיות, מאסטר NLP, נשוי לדייזי ואבא של איימי ולני.

אל תחום האימון לזוגיות הגעתי אחרי שנים של קריירה מצליחה כסמנכ”ל מכירות בחברות הגדולות בשוק.
במהלך הקריירה שלי סימני וי על כל הסממנים החיצוניים של גבר מצליח – התפקידים הבכירים, הרכב, הדירה החדשה, נישואים לאשה מצליחה בזכות עצמה, ותינוקת שהפכה אותי לאבא.

ולמרות כל זה, מבפנים הייתי אומלל. אכול ספקות וביקורת עצמית, חוסר סיפוק, מה שהוביל גם למשבר בזוגיות עד כדי התחלה של הליך גירושין.
ניסינו הכל כדי להימנע מלהגיע למקום הזה- היינו אצל מגשרת, טיפול זוגי, ניסיתי אפילו ללכת לפסיכולוג בעצמי, אבל כל אלו לא צלחו.

תוך כדי הליך גירושין, הדבר הכי לא צפוי בעולם קרה! מפגש מקרי עם מאמנת אישית, גרם לי כאקט נואש אחרון להתחיל אצלה תהליך אימון שהפך לחוויה משמעותית שהציל את חיי הנישואים שלי והחזירה לי את החיבור לעצמי.

פתאום ממש יכולתי להרגיש את הלב שוב מתרחב, הצלחתי שוב להיות אני, התעמקתי פנימה במה שקורה אצלי ועשיתי והכרות עם מי שאני באמת, חקרתי מהם הערכים שלי , ומהי הסיבה שיש דברים שאני מגיב להם בצורה מסוימת. הפנמתי שאין בי משהו מקולקל שצריך טיפול, אלא שאני רק צריך להתחבר לעצמי והתאמן על איך לפעול בהתאם לערכים האמיתיים שלי.

כתוצאה מכך הצלחנו להציל את הזוגיות שלנו, ולאחרונה לני הבן השני שלנו נולד והוא מסמל בצורה הכי חזקה את אהבתנו והנצחון הענק שלנו, שאפשר לעשות הכל שבאמת רוצים לא משנה מה היה לפני.

המסע המטורף הזה הוביל אותי לתובנה שהיעוד האמיתי שלי נמצא שם…

לעזור לאנשים להחזיר לעצמם את החיים - בעודם חיים

זה בחר בי יותר מזה שאני בחרתי בזה.

כתוצאה מכך למדתי NLP עד לדרגת מאסטר, עשיתי הסבה מקצועית , פתחתי את הקליניקה שלי ופיתחתי שיטת אימון משלי שמאפשרת לי לייצר פריצות דרך בלתי נתפסות בפרק זמן קצר בעיקר אצל נשים.

כיום אני אני מלווה נשים קרייריסטיות לשחרר חסמים פנימיים ולבנות ערך עצמי חזק שמאפשר להן להגשים את עצמן בזוגיות בחיים ובקריירה ולהחזיר לעצמן את האמון בגברים, מבלי לוותר על עצמן בדרך.

מה קורה אחרי הפגישה?

בסוף הפגישה וע”ב הבשלות והשלב שבו את נמצאת – אציע לך את אחת מתוכניות הליווי שלי בהתאמה מדוייקת למה שהכי נכון לך ויאפשר לך להיכנס לזוגיות ראויה מתוך מקום שלם וחיבור לזהות המדוייקת שלך ומה שהכי נכון לך, ללא כל התפשרות. חשוב לי לציין שכל התוכניות שלי הינן אינטנסיביות אך קצרות מועד, ממוקדות ואפקטיביות מאד מתוך מטרה אחת וזה להשיג טרנספורמציה (שינוי אמיתי בחיי המתאמנת).

מהי השיטה שאתה עובד בה?

תהליך האימון איתי הוא משולב ומתבסס על כלים מעולם המנטלי, רוחני וניהולי.
במסגרת תהליך האימון אעשה שימוש בטכניקות בעולמות התת מודע כגון – NLP, דמיון מודרך 
ובין היתר שימוש בהיבטים רוחניים כמו עולם הנומרולוגיה והצבעים, טיהור אנרגטי.
כמו כן נעשה שימוש בכלים ניהוליים מעולמות הניהול הבכיר – אשר עסקתי בו רב חיי .


כמה זה עולה?

ישנן מספר תהליכים ליווי שאני מציע, בשיחת ההתאמה שהיא ללא עלות נבין יותר ותקבלי משמעויות כספיות וכיצד זה הולך לעבוד בפועל,

בגדול כל תהליך מתחיל בפגישת “בוחרת בי” בעלות 780 ש”ח ומשם אנחנו מבינים מה הכי נכון ומדויק עבורך. 


יש אפשרות לתשלומים?

כן, ניתן לחלק את עלות הפגישה לתשלומים – תוכלי לבחור את כמו התשלומים הנוחה והמתאימה לך 
לאחר שתעברי לעמוד התשלום המאובטח.

יקר לי, יש משהו שאפשר לעשות בנידון?

מבין לליבך שזאת השקעה ואין מתפקידי להיכנס לך לכיס, רק חשוב לי לשתף אותך בכמה דברים 
”יקר לי” מבוסס על 3 דברים בלבד:
1. חוסר הבנה של מה שאת מקבלת, אם זה העניין מציע שתעברי שוב על מה שרשום בעמוד זה, ואם יש שאלה כלשהי בואי נדבר ואסביר בהרחבה בשמחה. 
2. חוסר אמונה בעצמך: לא מאמינה שאני אוכל להשיג את מה שאני באמת רוצה. (שזה בגדול גם מה שמעכב אותך מהלהיכנס לזוגיות כיום, אז לא כדאי שנעבוד על זה ?!) 
3. קושי כלכלי ולכן אני מציע פריסת תשלומים נוחה, ככה שלא תרגישי את זה ברמה החודשית. 
מכאן זה שלך…אני מחכה לך. 



ואם את שואלת את עצמך...

לא, מטרת הפגישה היא לבצע בחינה הדדית ולתת לך אבחנה מקצועית וחד משמעית, מה מעכב אותך ברמה הלא מודעת מלהיכנס לזוגיות שאת מייחלת לה. יחד עם זאת אני מאמין גדול שעלינו לקבל החלטות על-סמך החוויה האישית שלנו ולכן הפגישה הזו נוצרה.

כדי שנרגיש האם זה עובד בינינו, יש כימיה ואכן מדויק לך ולי לעבוד יחד. בפגישה זו אוכל לדעת בוודאות האם את בשלה לשינוי. ברב המקרים, המתאמנות שמגיעות לפגישת “בוחרת בי” ממשיכות הלאה לתהליך ליווי איתי.

ברמה האישית חשוב לי לעבוד עם נשים שאכן מחויבות לתהליך בכדי להפיק את התוצאות
שאכן מייחלות לו.

בסוף הפגישה ועל-בסיס הבשלות והשלב שבו את נמצאת – אציע לך את אחת מתוכניות הליווי שלי בהתאמה מדויקת למה שהכי נכון לך ויאפשר לך להיכנס לזוגיות ראויה מתוך מקום שלם וחיבור לזהות המדויקת שלך ומה שהכי נכון לך, ללא כל התפשרות. חשוב לי לציין שכל התוכניות שלי הינן אינטנסיביות אך קצרות מועד, ממוקדות ואפקטיביות מאד מתוך מטרה אחת וזה להשיג טרנספורמציה (שינוי אמיתי בחיי המתאמנת).

תהליך האימון איתי הוא משולב ומתבסס על כלים מעולם המנטלי, רוחני וניהולי.
במסגרת תהליך האימון אעשה שימוש בטכניקות בעולמות התת מודע כגון – NLP, דמיון מודרך ובין היתר שימוש בהיבטים רוחניים כמו עולם הנומרולוגיה והצבעים, טיהור אנרגטי.
כמו כן נעשה שימוש בכלים ניהוליים מעולמות הניהול הבכיר – אשר עסקתי בו רב חיי.

ישנם מספר תהליכים, אך כולם מאד ממוקדים ואפקטיביים בכדי להשיג תוצאה ספציפית ללא ביסוס תלות כלשהי בתהליך. תהליך הדגל שלי “שלמה כפי שאת” הינו תהליך אינטנסיבי אך קצר למשך 3 חודשים הכולל מעטפת 360 מלאה כדי להעניק לך את כל מה שאת צריכה בשביל להשיג את הזוגיות שאת רוצה. מדובר ב12 מפגשים פרונטליים או בZOOM , ליווי אישי שלי איתך על-בסיס יומי, עבודה יישומית בבית ופורטל הדרכות מקוון + חיבור לקהילה של נשים מהממות כמוך. מטרת התוכנית היא אחת והיא לקחת אותך מהמקום שאת נמצאת בו כיום אל עבר המטרה הזוגית שאת מייחלת לה תוך חיבור למי שאת באמת (ולא מה שאת מספרת לעצמך שאת) בעזרת עבודה עם תת המודע, כלים רוחניים ותוכנית עבודה פרקטית הלכה למעשה בחייך.

כמובן, רב הנשים שעובדות איתי נכנסות למערכת יחסים משמעותית כבר במהלך, או מיד לאחר התוכנית (קפצי למטה לקרוא קצת מה החוויה שלהן בתהליך עצמו) יחד עם זאת כמו כל דבר – לדברים יש קצב ואנחנו נעשה את זה על-בסיס מה שנכון ומדויק עבורך.

זכרי שהמטרה שלך היא לחיות בזוגיות משמעותית עם פרטנר ושותף אמיתי לחיים, מתוך מקום שלם שיאפשר לך לבסס זוגיות חזקה שתחזיק לאורך זמן, מבלי להתפשר ומבלי שתאבדי את עצמך בתוך הקשר, כפי שקרה לך בעבר.

אני לא מאמין ב”טיפול” ולכן אדגיש שאני מאמן, לתפיסתי אף אחד מאיתנו לא צריך “טיפול” כי הדבר טומן בחובו מסר לא מודע שמשהו בי “לא בסדר” שזה בוודאות לא נכון. התוכנית הזו בניגוד לאחרות בתחום הזוגיות מתמקדת קודם כל בצלילה לעומק של מה שקורה אצלך בפנים, בעיני כל התשובות קיימות בנו – ותפקידי הוא רק לאמן אותך ולהוביל אותך למצוא אותן ולעזור לך ליישם אותן בחיים שלך, הלכה למעשה.

המטרה שלנו בתהליך היא לבסס חיבור כל כך חזק לזהות המדויק שלך – למי שאת, כך שלא תצטרכי יותר לרדוף אחרי זוגיות, אלא תתחילי למשוך אלייך ללא מאמץ את מי שמדויק עבורך ולחיות בזוגיות בריאה ומעצימה שמתאימה לך בול.

התוכנית נבנתה ושופרה לאורך הדרך על-בסיס אך ורק מה שעובד, ומייצר בפועל את התוצאות הטובות ביותר לעשרות הנשים שעבדתי איתם בצמוד ומה שעבד לי ולאשתי אישית בזוגיות המדהימה והדרך שהובילה אליה.

כגבר אני יכול לשמש עבורך כ”מתורגמן” לשפה הגברית, מהסיבה הפשוטה שרק גבר יוכל להבין איך גברים חושבים, וזה מהווה עבורך יתרון עצום. אני אוכל להסביר לך איך מתקשרים איתם הלכה למעשה ומה צריך לעשות בשביל להוביל את מערכת היחסים למשהו רציני עם הגברים שאת באמת רוצה. בתהליך עצמו תקבלי הבנה מעמיקה איך המוח (והלב) של הגברים עובד ומה צריך לעשות בדיוק, כולל קבלת כלים ותשובות בזמן אמת – לשאלות שיצופו במערכות יחסים שתיכנסי אליהן כבר במהלך התהליך או מיד לאחריו.

קודם כל חשוב שתדעי, שרב מי שמגיעה אלי עברה תהליכים, טיפולים וסדנאות לפני, חלקן מספרות שזה משהו שקרה ברצף של 5-10 שנים וכבר איבדו את האמון שיש משהו שיעזור להן. אם מסתכלים על הנתונים עדיין רב המתאמנות שבוחרות לעבוד איתי מעידות על זה שיש משהו בתהליך הזה שהוא שונה במהותו, כי שוב לא מדובר בתהליך סטנדרטי כמו שהרב מציעים. מה שאני מציע זה שתחווי על בשרך – בואי לפגישה “בוחרת בי” בודדת ומשם תראי מה נכון ומדויק עבורך. יש הרבה ידע מקצועי שאוכל לרשום כאן, אבל זה לא מה שיגרום לך לדעת באמת – אלא רק החוויה האישית שלך.

ראשית אנחנו מקיימים שיחת ההתאמה ללא עלות, בה נבין יותר אם את בשלה לשינוי ונוכל לעבוד יחד, בשיחה תקבלי משמעויות כספיות וכיצד זה הולך לעבוד בפועל, בגדול כל תהליך מתחיל בפגישת “בוחרת בי” שזו פגישה לא מחייבת שבה תביני אחת ולתמיד מה מעכב אותך (באמת) מלהיכנס לזוגיות ומשם תביני בדיוק מה עלייך לעשות בשביל לפתור את האתגר שמלווה אותך. במקביל בפגישה זו אנחנו מבינים איזה מהתהליכים שאני מציע הכי נכון ומדויק עבורך, כל עוד את בשלה ומתאימה לתהליכי הליווי שלי. 

כן, ניתן לחלק את עלות הפגישה לתשלומים – תוכלי לבחור את כמות התשלומים הנוחה והמתאימה לך.

קצת ממה שהמתאמנות שלי מספרות :

מעוניינת לתאם פגישה?

השאירי פרטים ואחזור בהקדם:

 © כל הזכויות שמורות לטל קפון ע.מ 300615846 בלבד, כל העושה שימוש במידע הנ”ל או בחלקים ממנו מסתכן בתביעה אישית כמקובל בחוק ©

דילוג לתוכן